Accés als serveis que ofereix la URV
Serveis digitals / Serveis d’atenció als estudiants
A més dels serveis que us exposem aquí, també podeu visitar HolaURV! on trobareu informació sobre allotjament, activitats culturals i d’oci que ofereix la URV, associacions d’estudiants, cursos del Servei Lingüístic i de Publicacions, transport per arribar a la URV, entre d’altres.
Consulteu regularment la pàgina web de l'Escola de Doctorat i el Moodle (Campus virtual) del vostre programa de doctorat, que us ajudaran a estar al dia de les novetats en termes de formació i gestió administrativa dels vostres estudis.
Recordeu que heu d'utilitzar el vostre correu institucional URV per totes les comunicacions amb la Universitat.
Serveis digitals de la URV
Un cop formalitzada la primera matrícula a la Universitat, i en un termini de 24 hores, podreu accedir als serveis digitals personalitzats (intranet, correu electrònic, campus virtual, revistes electròniques, xarxa sense fils, etc.), d'acord amb la Normativa d'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) de la URV.
Intranet
Per disposar de tots els serveis digitals has d'accedir a la intranet, on t'hauràs d'identificar. Cada estudiant té un nom d'usuari únic i una contrasenya.
Accés dels nous estudiants
El nom d'usuari és el DNI/NIE/Passaport en el següent format:
DNI: 11111111-X
NIE: X-1111111-X
passaport/document nacional d'identitat de països de la UE: tal com l'heu indicat a la preinscripció
La clau d'accés inicial és la data de naixement en el format següent: DD-MMM-AA
Exemple. 02-MAI-96. El mes MMM ha d'indicar-se en català i majúscula. Les abreviacions són: GEN, FEB, MAR, ABR, MAI, JUN, JUL, AGO, SET, OCT, NOV, DES.
Canvi de la clau d'accés
Un cop hagis accedit a la intranet, podràs modificar la clau d'accés. Si no pots accedir a la intranet o no recordes la clau d'accés per poder restaurar-la, has de seguir l'enllaç que hi ha a la pantalla inicial de validació de la intranet.
En cas de trobar-se amb alguna incidència cal adreçar-se al Servei d’Atenció a l’Usuari (SAU) de la URV:
- Per correu electrònic: cau@urv.cat
- A través de la Intranet de la URV (secció Eines, seleccionant l'opció SAU)
Correu electrònic
Tots els estudiants tenen una adreça de correu electrònic institucional assignada amb el format següent: nom.cognom1@estudiants.urv.cat (excepte coincidències). A través d'aquest correu rebran tota la informació institucional. Els comunicats entre l'administració de la URV i els estudiants s'han de fer utilitzant el correu electrònic de la URV, sempre que sigui possible.
Per accedir-hi, has de seguir la ruta següent: https://virtual.urv.cat
L'adreça de correu electrònic institucional que l'estudiant té assignada no es pot canviar per una de particular. Per tant, tota la informació institucional que li arribi utilitzarà aquest mitjà.
També pots configurar el compte de correu electrònic a l'ordinador personal i en dispositius mòbils.
En cas de trobar-se amb alguna incidència cal adreçar-se al Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU) de la URV:
- Per correu electrònic: cau@urv.cat
- A través de la Intranet de la URV (secció Eines, seleccionant l'opció SAU)
Carnet d'estudiant URV
CarnetURV és una targeta identificativa que conté la informació necessària per a identificar-te com a membre de la comunitat universitària URV.
El CarnetURV està disponible tant en format físic com virtual, mitjançant l'App URV, i a primers de curs desenvolupem un campanya d'emissió instantània per aquells estudiants de nou accés.
El CarnetURV és totalment gratuït i en cap cas obliga a la contractació de productes financers.
Moodle. Campus virtual de formació
El Campus virtual de formació (Moodle) de la URV és un espai de treball en línia que serveix de suport a la docència i a l'orientació universitària.
Per accedir al Moodle, els usuaris de la URV han d'emprar el nom d'usuari i la contrasenya institucional d'accés als serveis de xarxa de la Universitat.
Per accedir-hi l'estudiant ha d'anar a la URL: https://campusvirtual.urv.cat/
Un cop hagis accedit al Moodle, podràs entrar a l'aula virtual del programa de doctorat, que és un espai de treball i trobada amb els docents.
Durant el curs, qualsevol canvi de les dades personals o de la matrícula es reflectirà al Campus Virtual passades 48 hores des de la modificació.
Pot ser que hi hagi espais que apareguin amb un "no disponibles per als estudiants" quan l'estudiant hi intenti accedir, ja que els docents que hi intervenen en regulen la disponibilitat.
Per dubtes o consultes, teniu disponible l’ajuda del Campus Virtual: https://docs.campusvirtual.urv.cat/
Aplicació per al Seguiment i Avaluació del Doctorat (SAD)
La tasca desenvolupada pels estudiants durant el procés d'elaboració de la tesi doctoral s'avalua anualment. L'avaluació favorable és indispensable per continuar al programa de doctorat i matricular-se del següent curs. El "SAD - Seguiment i Avaluació del Doctorand/a" és la plataforma web que permet als estudiants de doctorat presentar en línia el Document d'Activitats (DAD) i el Pla d'Investigació (PLAINV), i als directors i directores de tesi i a la Comissió Acadèmica fer el seguiment i l'avaluació dels estudiants.
Al SAD també s'hi mostra informació de l'expedient acadèmic (data límit de dipòsit de tesi, dedicació, pròrrogues o baixes concedides, línia d'investigació, director/a de tesi, etc.).
Per accedir al SAD, els usuaris de la URV han d'emprar el nom d'usuari i la contrasenya institucional d'accés als serveis de xarxa de la Universitat.
Al SAD pots accedir-hi mentre estiguis matriculat de doctorat, però només podràs pujar-hi informació en els períodes que l'aplicació està oberta per als estudiants. Aquests períodes queden recollits al calendari d'avaluació.
Trobaràs més informació sobre l'avaluació i el contingut del SAD, així com la "Guia d'usuari per estudiants" i un accés a l'aplicació, en aquest enllaç .
Per qualsevol problema o consulta sobre el SAD, pots escriure a phd.avaluacio@urv.cat
Sistema d'Informació de la Recerca i la Innovació (IRIS)
Aquesta aplicació et permet crear un currículum públic associat a la teva recerca a la URV, amb un perfil públic i un perfil privat. Hi podràs reflectir aspectes com són la teva formació, la docència impartida, la participació en congressos i ponències, els resultats de la teva recerca, etc.
Aquesta eina et pot ser molt útil de cara al futur a l'hora de demanar projectes, presentar-te a ofertes de feina, fer pública la recerca que duus a terme i augmentar-ne la visibilitat.
Pots accedir a l'IRIS a través de la plana web: https://iris.urv.cat/ amb el nom d'usuari i la contrasenya institucional d'accés als serveis de xarxa de la universitat.
Per qualsevol consulta sobre l'IRIS, pots adreçar-te a l'Oficina de Suport a la Recerca a través del correu iris@urv.cat
Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI)
El Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) és un entorn comú amb tots els serveis universitaris de suport a l'aprenentatge, la docència i la recerca relacionats amb la informació i les tecnologies de la informació (TIC) per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC).
- Tríptic Què és el CRAI?
La Biblioteca és el servei nuclear del CRAI. La seva funció és facilitar l'accés als recursos d'informació i documentació per donar suport a:
- L'aprenentatge
- La docència
- La investigació
- L'adquisició de les competències relacionades amb la informació.
Per saber la ubicació dels diferents CRAI, consulteu la pàgina web CRAI: contacte i horaris
Podeu cercar documents al CRAI a través del cercador web.
Serveis d’atenció als estudiants de la URV
També teniu accés a tot un seguit de serveis per orientar-vos i ajudar-vos a treure el màxim profit dels estudis de doctorat a la URV.
Escola de Doctorat
Ofereix informació sobre l'organització i seguiment dels estudis de doctorat, els requisits d'accés, els criteris d'admissió, l'avaluació anual dels estudiants de doctorat, el dipòsit i la defensa de la tesi doctoral, els premis extraordinaris de doctorat i altres tràmits administratius específics dels estudis de doctorat.
Podeu trobar-nos aquí.
Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus/Centre
S'encarrega de tràmits relacionats amb la matrícula i amb l'expedient acadèmic (canvi de dades identificatives i bancàries, baixes, pròrrogues, canvis de dedicació), l'expedició de certificats acadèmics personals i l'obtenció del títol. Per tots aquests tràmits, cal que t'adrecis a la Secretaria de Gestió Acadèmica del teu Campus/Centre.
Podeu trobar-ne el llistat aquí.
Servei Atenció a l'usuari (SAU)
Dona suport en matèria TIC als diferents col·lectius de la URV. És on has d'adreçar-te si tens problemes amb la clau d’accés o si no pots accedir a una aplicació de la URV.
Podeu contactar-hi aquí.
Oficina de Suport a la Recerca (OSR)
Ofereix assessorament i recursos per a activitats de recerca. També gestiona els ajuts de Personal Investigador en Formació (PIF) com ara els ajuts FPI, FPU, Joan Oró, FI-SDUR, Programa Martí i Franquès, etc.
Podeu trobar-la aquí.
Ètica en la Recerca i la Innovació
Aquest web ofereix informació dels òrgans d'ètica en la recerca i la innovació de la URV, així com dels principis ètics fonamentals que totes les activitats de recerca i innovació (R+D+I) han de respectar.
Servei de Gestió de Persones (SGP)
Gestiona els processos de selecció, incorporació i desenvolupament professional. Té assignada la gestió de les retribucions, nòmines i despeses socials, el manteniment de les plantilles i bases de dades del personal. També gestiona els contractes de Personal Investigador en Formació (PIF).
Podeu trobar-lo aquí.
Servei d'atenció psicològica
És un servei d'assessorament confidencial i gratuït destinat als estudiants de la URV que té com a objectiu afavorir l'adaptació a l'àmbit universitari, facilitar l'estabilitat emocional, millorar el rendiment acadèmic i assessorar sobre la conveniència d'iniciar algun tractament.
Podeu trobar més informació aquí.
Servei d'atenció a les diversitats
Ofereix suport als estudiants amb necessitats específiques en el seu procés d'aprenentatge. Dona resposta a sol·licituds relacionades amb l'adequació de les instal·lacions i infraestructures, l'adaptació del nombre mínim de crèdits a matricular, i les adaptacions curriculars de les assignatures (com ara metodologies, avaluació o recursos accessibles).
Podeu trobar més informació al web.
Oficina de Prevenció de Riscos Laborals Mancomunada de la URV i FURV (OPRLM)
És el servei de prevenció propi de la URV i la seva Fundació.
Podeu trobar-lo aquí.
Centre Internacional (I-Center)
Gestiona programes d'intercanvi i mobilitat internacional, organitza activitats d'acollida per als estudiants internacionals i els dona suport en els tràmits per a l'obtenció i la renovació del NIE o TIE.
Podeu trobar-lo aquí.
Institut de Ciències de l’Educació (ICE)
Organitza i gestiona activitats formatives transversals -comunes a tots els doctorats- o específiques, de l'àmbit del doctorat.
Podeu consultar les activitats formatives tansversals aquí.
Ocupació i Alumni
En aquest espai trobaràs activitats programades en els àmbits de l'orientació professional, la recerca de feina, les competències i oportunitats professionals i les trobades amb empreses.
Fundació URV (FURV)
Per una banda, el Centre de Formació Permanent (CFP) ofereix una amplia oferta de formació permanent, amb l'objectiu de facilitar l'ampliació de coneixements, el reciclatge i l'especialització professional. Per l'altra banda, el Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTI) posa a disposició de les empreses i organitzacions l'oferta cientificotècnica dels grups de recerca de la URV i dona suport a la comunitat universitària en temes de l'àrea d'emprenedoria i propietat industrial i intel·lectual.
Podeu trobar-la aquí.