Reducció de la durada mínima dels estudis dels doctorands.

Tràmits per sol·licitar-ho
Qui El doctorand o doctoranda (o persona autoritzada) que el curs actual està matriculat en un programa de doctorat regulat pel RD 99/2011 i que prové d'un programa de doctorat regulat per anteriors regulacions (RD 185/1985, RD 778/1998, RD 56/2005, RD 1393/2007) o d'un altre programa de doctorat regulat pel RD 99/2011. També l'estudiant que s'incorpora a la URV en règim de cotutela (amb conveni de cotutela signat).
On Al Registre General de la Universitat Rovira i Virgili o a qualsevol dels seus registres auxiliars, adreçada a la secretaria del departament del coordinador/a del programa de doctorat.
Quan Abans del 15 de juny.
Com Presentant la documentació següent: Sol·licitud adreçada al coordinador/a del programa de doctorat
Resolució de la sol·licitud
Qui: Vicerector/a competent en matèria de política científica i de recerca
Quan:   Com a més tard, un mes després de la presentació de la sol·licitud
Com:
  • La comissió acadèmica, si s'escau dona el vist i plau a la sol·licitud, i informa a l'EPD entregant l'original de la resolució.

• L'EPD envia la sol·licitud al vicerector de Política Científica i de Recerca qui resol i notifica a la persona interessada.

• L'EPD envia copia de la notificació de la resolució corresponent al tutor/a i/o director/a de la tesis doctoral i a la comissió acadèmica.

Efectes econòmics: La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost.
    Observacions:

La resolució autoritza al doctorand que, per al còmput de la durada mínima al doctorat que estableix l'article 12 de la NAM de doctorat del curs 2017-18, siguin considerades també les matrícules formalitzades al programa de doctorat d'origen i només sigui requerida una avaluació favorable en el programa de doctorat regulat pel RD 99/2011 en què el sol·licitant està matriculat actualment.

Així mateix, aquesta resolució està condicionada a que la tesi sigui dipositada durant el curs acadèmic d'admissió o el curs acadèmic immediatament següent.